Ria Meert

Kandidaat districtsraadverkiezingen

“Een toegankelijk Wilrijk met verlaagde boordstenen, veilige oversteekplaatsen en openbare toiletten”

Ik ben 70 en wil Gewoon mezelf zijn, en de ander evenzeer zichzelf laten zijn. Zonder oordelen of veroordelen. Het is de mens die telt en belangrijk is. Ongeacht kleur, rang , stand, religie …...zolang men oprecht en eerlijk is en vooral respect heeft voor ieder,en vooral ook kan luisteren naar de ander. Dat brengt uiteindelijk het noodzakelijk vertrouwen en respect onder elkaar in de gemeenschap.

De parkeerplaatsen voor gehandicapten moeten groter zijn zodat het veiliger is bij het het in en uitladen van de rolstoelgebruiker in het busje als voor de chauffeur van de vervoersdienst. Enkele aangepaste openbare toiletten in parken, en waar er weinig mogelijkheden voor hen zijn.

Het veilig kunnen oversteken via de zebrapaden van voetgangers, rolstoelgebruikers en fietsers.

Borden voor snelheidsbeperkingen en extra lichten in straten met druk verkeer. En zeker ook aan scholen, jeugdlokalen en ontspanningslokalen voor de Wilrijkenaar. .

Droom groot, en start klein. Zo maak je mee het verschil. Daarom hebben we de voorbije periode sterk ingezet op het versterken…