Ons verhaal voor Wilrijk

De weg vooruit: een Warm Wilrijk >>

De weg vooruit, dat is de weg naar zorgen voor jezelf én elkaar. Naar een buurt waarin je jezelf kan zijn én je buren kent, naar veilige en leefbare wijken, naar een warme thuis van en voor iedereen. De weg vooruit loopt langs respect voor mekaar én de natuur, langs het gezond verstand én de zotste dromen.

De weg vooruit daar kiezen wij voor, om 1001 redenen, maar vooral: omdat het de weg vooruit is naar een samenleving waar iedereen mee is. En die weg vooruit begint bij ieder van ons. Dus stap mee op de weg vooruit. Kies voor respect en luisterbereidheid. Ga voor rechtvaardige oplossingen waar ieder iets aan heeft. Droom groot, en start klein. Zo maak je mee het verschil in een warm Wilrijk.

Wilt u het programma rustig op uw eigen computer nalezen, Download ons verkiezingsprogramma voor de verkiezingen van 14 oktober 2018. We drukken de programma's standaard niet op grote oplage om zo het milieu te besparen. Heeft u deze graag toch op papier laat ons weten via de contactpagina, dan bezorgen we u toch zo snel mogelijk een papieren versie.